Evanescence - Forgive Me [testo e traduzione]

Forgive Me - Perdonami

Can you forgive me again?
I don't know what I said
But I didn't mean to hurt you

I heard the words come out
I felt that I would die
It hurts so much to hurt you

Then you look at me
You're not shouting anymore
You're silently broken

I'd give anything now
To kill those words for you

Each time I say something I regret
I cry I don't want to lose you
But somehow I know that
You will never leave me, yeah

'Cause you were made for me
Somehow I'll make you see
How happy you make me

No, I can't live this life
Without you by my side
I need you to survive

So stay with me
You look in my eyes
And I'm screaming inside that I'm sorry

And you forgive me again
You're my one true friend
And I never meant to hurt you


Puoi perdonarmi di nuovo?
Non so cosa ho detto
Ma non avevo intenzione di ferirti

Ho sentito venir fuori le parole
Avrei voluto morire
Fa così tanto male ferirti

Poi mi guardi
Non stai più gridando
Ti sei spezzato in silenzio

Darei qualsiasi cosa adesso
Per cancellare quelle parole per te

Ogni volta che dico qualcosa di cui mi pento
Grido che non voglio perderti
Ma in qualche modo so che
Tu non mi lascerai mai, si

Perché sei fatto per me
In qualche modo ti dimostrerò
Quanto mi rendi felice

No, non posso vivere questa vita
Senza te al mio fianco
Ho bisogno di te per sopravvivere

Quindi resta con me
Mi guardi negli occhi
E dentro di me sto gridando che mi dispiace

E mi perdoni di nuovo
Sei il mio unico vero amico
E non ho mai avuto intenzione di ferirti

0 commenti:

Posta un commento